Urządzenie objęte jest gwarancją przez okres 24 miesięcy od daty zakupu. Okres 24 miesięcznej gwarancji liczy się od daty zakupu widocznej na dowodzie zakupu. Aby móc korzystać z niniejszej gwarancji, o ile użytkownik nie posiada dowodu zakupu, wtedy konieczne jest okazanie niniejszej gwarancji wraz z numerem seryjnym naklejonym na ostatniej stronie niniejszej gwarancji, zgodnym z numerem umieszczonym na urządzeniu. W przypadku braku takiego dokumentu Elica S.p.A. może odmówić realizacji naprawy w trybie gwarancyjnym, a użytkownik zostanie poinformowany o ewentualnych kosztach naprawy. Elica S.p.A. zobowiązuje się do bezpłatnej naprawy lub wymiany przez okres 24 miesięcy od daty zakupu, za pośrednictwem autoryzowanej sieci serwisowej, wyłącznie tych części, których wada wynika z defektu pierwotnego. W przypadku części o czas wymiany na nowe, w przypadku urządzenia na pełen okres gwarancji od daty wymiany sprzętu.
Niniejsza gwarancja obowiązuje na całym terytorium Polski i dotyczy wszystkich wyrobów zakupionych i zainstalowanych na terenie polski. Niniejsza gwarancja nie podważa prawa Konsumenta do rękojmi lub roszczeń wynikających z ustawy z 2 lutego 2002, nr 24, bezpośrednio u sprzedawcy. Gwarancja nie obejmuje wad wynikających z:
1. niewłaściwego, niedbałego lub niezgodnego ze wskazówkami zawartymi w instrukcji obsługi montażu i/lub instalacji wyrobu. W przypadku uszkodzeń wynikających z błędnego lub wadliwego montażu urządzenia, koszty naprawy ponosi klient;
2. awarii lub uszkodzeń w szczególności mechanicznych wynikających z nieprawidłowego transportu;
3. nieprawidłowo wykonanymi przyłączeniami instalacji elektrycznej oraz wentylacyjnej;
4. przepięciami sieci elektrycznej lub niewystarczającej mocy elektrycznej:
5. działaniem osób trzecich lub sity wyższej.
Elica S.p.A nie odpowiada za:
1. szkody powstałe w wyniku używania urządzenia niezgodnego z poleceniami przytoczonymi w instrukcji, która stanowi integralna część umowy sprzedaży;
2. szkody spowodowane przez zjawiska atmosferyczne i naturalne (pioruny, powodzie, pożary, trzęsienia ziemi, itd.) lub akty wandalizmu.
Elica S.p.A. zrzeka się ponadto wszelkiej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikające, bezpośrednio lub pośrednio, z działania osób, rzeczy lub zwierząt domowych, a będące konsekwencja nie przestrzegania poleceń zawartych w instrukcji, zwłaszcza tych dotyczących instalacji, użytkowania i konserwacji urządzenia.
Niniejsza gwarancja ma zastosowanie wyłącznie w stosunku do konsumentów, traci ważność w przypadku zakupu wyrobu dla celów innych niż wykorzystanie w domu (w warunkach indywidualnego gospodarstwa domowego).
!UWAGA!
Gwarancja nie obejmuje komponentów podlegających naturalnemu zużyciu, typu filtry i żarówki. Elica nie odpowiada za wady działania spowodowane uszkodzeniami wynikającymi z przeróbek> lub interwencji dokonywanych przez personel pozbawiony niezbędnych kwalifikacji.> ingerencja w produkt powoduje automatycznie utratę ważności gwarancji.
W celu otrzymania informacji dotyczących usług serwisowych prosimy o kontakt centralą serwisową:
Universal Service Provider Sp. z o.o.
Ul. Mickiewicza,64
41-807 Zabrze
Tel. +48 22 204 3754
www.usppoland.com