img608 685 385

Elica - gwarancja producenta

Gwarancja umowna Elica S.p.A.

Urządzenie objęte jest gwarancją przez okres 24 miesięcy od daty zakupu. Okres 24 miesięcznej gwarancji liczy się od daty zakupu widocznej na dowodzie zakupu. Aby móc korzystać z niniejszej gwarancji, o ile użytkownik nie posiada dowodu zakupu, wtedy konieczne jest okazanie niniejszej gwarancji wraz z numerem seryjnym naklejonym na ostatniej stronie niniejszej gwarancji, zgodnym z numerem umieszczonym na urządzeniu. W przypadku braku takiego dokumentu Elica S.p.A. może odmówić realizacji naprawy w trybie gwarancyjnym, a użytkownik zostanie poinformowany o ewentualnych kosztach naprawy. Elica S.p.A. zobowiązuje się do bezpłatnej naprawy lub wymiany przez okres 24 miesięcy od daty zakupu, za pośrednictwem autoryzowanej sieci serwisowej, wyłącznie tych części, których wada wynika z defektu pierwotnego. W przypadku części o czas wymiany na nowe, w przypadku urządzenia na pełen okres gwarancji od daty wymiany sprzętu.

Niniejsza gwarancja obowiązuje na całym terytorium Polski i dotyczy wszystkich wyrobów zakupionych i zainstalowanych na terenie polski. Niniejsza gwarancja nie podważa prawa Konsumenta do rękojmi lub roszczeń wynikających z ustawy z 2 lutego 2002, nr 24, bezpośrednio u sprzedawcy. Gwarancja nie obejmuje wad wynikających z:

1. niewłaściwego, niedbałego lub niezgodnego ze wskazówkami zawartymi w instrukcji obsługi montażu i/lub instalacji wyrobu. W przypadku uszkodzeń wynikających z błędnego lub wadliwego montażu urządzenia, koszty naprawy ponosi klient;

2. awarii lub uszkodzeń w szczególności mechanicznych wynikających z nieprawidłowego transportu;

3. nieprawidłowo wykonanymi przyłączeniami instalacji elektrycznej oraz wentylacyjnej;

4. przepięciami sieci elektrycznej lub niewystarczającej mocy elektrycznej:

5. działaniem osób trzecich lub sity wyższej.

Elica S.p.A nie odpowiada za:

1. szkody powstałe w wyniku używania urządzenia niezgodnego z poleceniami przytoczonymi w instrukcji, która stanowi integralna część umowy sprzedaży;

2. szkody spowodowane przez zjawiska atmosferyczne i naturalne (pioruny, powodzie, pożary, trzęsienia ziemi, itd.) lub akty wandalizmu.

Elica S.p.A. zrzeka się ponadto wszelkiej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikające, bezpośrednio lub pośrednio, z działania osób, rzeczy lub zwierząt domowych, a będące konsekwencja nie przestrzegania poleceń zawartych w instrukcji, zwłaszcza tych dotyczących instalacji, użytkowania i konserwacji urządzenia.

Niniejsza gwarancja ma zastosowanie wyłącznie w stosunku do konsumentów, traci ważność w przypadku zakupu wyrobu dla celów innych niż wykorzystanie w domu (w warunkach indywidualnego gospodarstwa domowego).

!UWAGA!

Gwarancja nie obejmuje komponentów podlegających naturalnemu zużyciu, typu filtry i żarówki. Elica nie odpowiada za wady działania spowodowane uszkodzeniami wynikającymi z przeróbek> lub interwencji dokonywanych przez personel pozbawiony niezbędnych kwalifikacji.> ingerencja w produkt powoduje automatycznie utratę ważności gwarancji.


W celu otrzymania informacji dotyczących usług serwisowych prosimy o kontakt centralą serwisową:

Universal Service Provider Sp. z o.o.

Ul. Mickiewicza,64

41-807 Zabrze

Zadzwoń do serwisu

Tel. +48 22 204 3754

Wyślij email do serwisu

serwis@usppoland.com 

Skorzystaj z formularza

www.usppoland.com

Rejestracja zgłoszenia