img608 685 385

Regulamin

Regulamin sklepu internetowego


Dane przedsiębiorcy

  1. Właścicielem sklepu internetowego (www.sklep.reblok.pl) jest firma:
    Tomasz Kolber "REBLOK® TK"  z siedzibą w Krakowie przy ul. Bieżanowskiej 66A o numerze NIP: 677-226-26-19.
  2. Regulamin sklepu określa prawa i obowiązki Klientów jak również prawa i obowiązki Sprzedawcy jako podmiotu zarządzającego i prowadzącego Sklep.
  3. Regulamin jest dostępny w polskiej wersji językowej.
  4. Właściciel, firma Tomasz Kolber "REBLOK® TK"  zobowiązuje się do wykorzystania danych osobowych klientów sklepu tylko i wyłącznie w celu rzetelnego wykonania umowy sprzedaży zawartej na odległość.

 

I. Techniczne warunki korzystania ze sklepu.

  1. W celu korzystania ze Sklepu, Klient powinien posiadać:
    - urządzenie przekazujące dane teleinformatyczne
    - dostęp do sieci Internet
    - adres poczty email
    - telefon kontaktowy
  2. Sklep zbiera informacje zawarte w plikach cookies, które są plikami tekstowymi, pliki te nie zachowują żadnych danych personalnych, używane są w sposób anonimowy w celu ocenienia realnego zainteresowania serwisem na stronach sklepu.
  3. Pliki Cookies służą do wymiany informacji pomiędzy Sklepem a Użytkownikiem, co w znacznym stopniu ułatwia dopasowanie oferty do oczekiwań i preferencji każdego Użytkownika Sklepu.
  4. Klient decyduje o stosowaniu plików cookies. Przeglądarki internetowe często domyślnie mają ustawioną możliwość instalowania tych plików na urządzeniu końcowym Klienta, który w każdym czasie może dokonać zmiany ustawień. 
  5. Sklep informuje, iż wyłączenie przez Klienta możliwości korzystania z plików Cookies może wpłynąć na funkcjonalności dostępne w Sklepie. 
  6. Szczegółowe informacje dotyczące plików Cookies zawarte są w Polityce Plików Cookies, udostępnionej pod adresem https://sklep.reblok.pl/webpage/polityka-prywatnosci.html stanowiącą integralna część niniejszego regulaminu.

 

II. Rejestracja i logowanie

  1. Klient w celu założenia "Konta Klienta" dokonuje rejestracji podając: login, adres e-mail , hasło oraz imię i nazwisko, nr telefonu, adres za pomocą formularza. Klient ma możliwość podania danych do faktury VAT.
  2. Hasło podawane przy logowaniu do Sklepu może składać się z liter, cyfr lub/oraz znaków specjalnych. Hasło jest indywidualne dla każdego użytkownika. Hasło można zmienić na stronie poprzez podanie adresu e-mail oraz nowego hasła.
  3. Założenie "Konta klienta" jest nieodpłatne.
  4. Klient przez akceptację regulaminu składa oświadczenie następującej treści:
    "przystąpiłem dobrowolnie do korzystania z usług sklepu a dane zawarte w formularzu są zgodne z prawdą"
  5. Klient nie może przekazywać hasła dostępu do konta w Sklepie internetowym osobom trzecim. 
  6. Po dokonaniu rejestracji Klient otrzyma na podany adres e-mail wiadomość zawierającą link aktywacyjny do stworzonego konta na stronie internetowej.
  7. Dokonanie aktywacji umożliwia zalogowanie do systemu.
  8. Klient nie może kopiować, modyfikować ani rozpowszechniać treści, zdjęć oraz logotypów bez uprzedniej zgody osoby uprawnionej.

 

III. Realizacja zamówień

  1. Sklep jest czynny przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, umożliwiając Klientowi złożenie zamówienia o każdej porze, poza przerwami konserwacyjnymi. Klient ma również możliwość złożyć zamówienie osobiście w siedzibie firmy w godzinach otwarcia. 
  2. Klientami w przypadku osób fizycznych mogą być tylko osoby posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.
  3. Klient składa zamówienie w następujący sposób:
    - wybór towarów dokonywany przez dodanie ich do koszyka 
    - wybór formy dostawy i płatności 
    - podanie danych do formularza rejestracyjnego bądź logowania, formularza dostawy 
    - zatwierdzenie zamówienia przez przycisk "zamówienie z obowiązkiem zapłaty" 
    - sklep wysyła potwierdzenie zamówienia na adres e-mail Klienta 
    - zamówienie złożone w formie elektronicznej będzie potwierdzone nie później niż w ciągu dwóch dni roboczych (z wyłączeniem świąt) od otrzymania zamówienia. 
  4. Potwierdzenie zamówienia przesyłane do Klienta zawiera: 
    - dane Sklepu w tym dokładny adres korespondencyjny, adres e-mail oraz nr telefonu 
    - opis produktu ( np. ilość, kolor, wymiary) 
    - jednostkową i łączną cenę wszystkich produktów 
    - cenę zamówienia = cena łączna produktów + koszty wykonania umowy m.in płatności i dostawy 
    - sposób płatności 
    - informację o prawie odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni 
    - informacja o prawie do rękojmi 
    - w załączniku przesyłany jest regulamin sklepu oraz wzór odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni

 

IV. Ochrona i przetwarzanie danych osobowych

  1. Komunikacja Klienta za stroną internetową sklep.reblok.pl za każdym razem jest szyfrowana za pomocą Certyfikatu Certum Commercial SSL. Certyfikat SSL zabezpiecza dobra osobiste zarówno właściciela serwisu, jak i jego użytkowników. Potwierdza wiarygodność strony WWW oraz domeny, co symbolizowane jest kłódką w oknie przeglądarki oraz prefiksem https poprzedzającym adres internetowy serwisu. Chroni przesyłane drogą elektroniczną dane szyfrując połączenia pomiędzy serwerem i połączonym z nim komputerem (dowolna przeglądarka internetowa). Certyfikaty SSL CERTUM wydawane są zgodnie ze światowymi standardami WebTrust co czyni je zaufanymi w skali globalnej we wszystkich uznanych przeglądarkach internetowych.
  2. Wszystkie dane osobowe Klientów przechowywane są na zabezpieczonych serwerach znajdujących się na terenie Polski.
  3. Dane osobowe Klientów przetwarzane są jedynie na potrzeby realizacji złożonego zamówienia.
  4. Sklep.reblok.pl nie udostępnia ani nie przekazuje żadnych danych osobowych Klientów z wyjątkiem informacji niezbędnych do poprawnej realizacji zamówienia Klienta np. nadania przesyłki w serwisie DPD. 

 

V. Forma płatności

Klient ma możliwość dokonania zapłaty za towar tytułem złożonego zamówienia w następujących formach:

  1. Przelewem na wskazane przez Sklep konto bankowe w ING Banku Śląskim
  2. Za pobraniem - płatność dokonywana w momencie dostarczenia towaru do Klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej. Za skorzystanie z formy płatności "za pobraniem" sprzedawca pobiera opłatę w wysokości 5,90 zł brutto.
  3. E-przelewem lub kartą kredytową za pośrednictwem serwisu Dotpay.pl 
  4. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane za pośrednictwem Dotpay.pl obejmują:

 

VI. Ceny i koszty przesyłki

  1. Wszystkie znajdujące się w sklepie internetowym oferty stanowią jedynie zaproszenie dla Klienta do przedłożenia odpowiedniej oferty kupna.
  2. Ceny podane przy produktach na stronie WWW Sklepu podawane są w PLN zawierają podatki i opłaty. Cena produktu przed oznaczeniem przycisku "do koszyka" nie zawiera kosztów przesyłki i innych dodatkowych opłat. Koszty przesyłki oraz dokonania płatności doliczane są do sumy zamawianych produktów. Klient jest informowany przed złożeniem zamówienia o dodatkowych kosztach np. związanych z opakowaniem.
  3. Ceną ostateczną zamówienia, wiążącą Sklep i Klienta jest cena produktu podana na stronie Sklepu przed złożeniem zamówienia przez Klienta wraz z wszystkimi kosztami związanymi z realizacją umowy.
  4. Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia (wraz z kosztami przesyłki, dokonania płatności) udostępniana jest przed wyborem opcji "Zamawiam - transakcja z obowiązkiem zapłaty" oraz potwierdzana jest w przesłanej niezwłocznie wiadomości e-mail na adres podany przez Klienta.
  5. Koszty przesyłki kształtują się następująco:
    - Wybrane produktu zostaną dostarczone bezpłatnie (informacja podawana jest na karcie produktu) 
    - 15-35 PLN - dla towarów małogabarytowych tj. baterie kuchenne, zlewozmywaki stalowe, dozowniki, rozdrabniacze i sortery odpadów, filtry, akcesoria
    - 50-65 PLN - dla towarów nieprzekraczających wagi 31,5 kg, tj. płyty ceramiczne, indukcyjne i gazowe, zlewozmywaki granitowe, okapy bez szkła, kuchenki mikrofalowe, kabiny prysznicowe
    - 100 PLN - dla towarów przekraczających wagę 31,5 kg, tj. piekarniki (elektryczne, parowe oraz kompaktowe), pralki, zmywarki, chłodziarki do 120 cm wysokości, okapy ze szkłem
    - 150 PLN - dla chłodziarek i chłodziarko-zamrażarek o wysokości powyżej 120 cm oraz dla urządzeń typu Side by Side.

 

VII. Dostawa

  1. Klient dokonuje wyboru rodzaju dostawy 
    - odbiór osobisty w siedzibie firmy
    - przesyłka realizowana przez firmę kurierską DPD z płatnością przy odbiorze (dodatkowa opłata 9,90zł brutto)
    - przesyłka realizowana przez firmę kurierską DPD płatność przelewem tradycyjnym lub e-przelewem
  2. Termin dostawy/realizacji zamówienia to od 2 dni roboczych do 3 tygodni (przybliżony termin realizacji podany jest na karcie produktu), chyba że termin dostawy został ustalony w sposób indywidualny.
  3. Dostawy odbywają się w dni robocze, od poniedziałku do piątku. W weekendy i wolne dni od pracy dostawy nie są realizowane. 
  4. Sprzedawca odpowiada za niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru do momentu, w którym Konsument go otrzyma, chyba że Konsument wybrał inną formę dostawy niż dostawy proponowane przez Sprzedawcę. 
  5. Kupujący w momencie odbioru przesyłki powinien sprawdzić towar na wypadek uszkodzeń transportowych i w razie jakiejkolwiek szkody spisać protokół w dniu dostarczenia przesyłki w obecności dostawcy - kuriera . Oryginał spisanego protokołu (biała kartka oryginał,  żółta kartka - kopia dla kuriera) należy przesłać w formie skanu lub zdjęcia dokumentu na adres email sklepu (e_sklep@reblok.pl) - administrator skontaktuje się z klientem niezwłocznie po otrzymaniu protokołu reklamacyjnego i zleci odbiór uszkodzonego produktu . Reklamacje z tytułu uszkodzenia w transporcie są rozpatrywane na podstawie dostarczonego protokołu szkody spisanego z kurierem w dniu dostarczenia przesyłki. Protokół reklamacyjny musi zawierać dokładny opis uszkodzenia, w szczególności uszkodzenia opakowania. Kolejna sztuka zostanie nadana po wcześniejszym kontakcie ze strony administratora sklepu.  
  6. Towary dostarczane są na terenie Polski.

 

VIII.Prawo odstąpienia od umowy

Niniejszy rozdział dotyczy Użytkowników korzystających ze Sklepu jako Konsumenci. 

  1. Konsument może odstąpić od umowy bez podania przyczyny, składając w terminie 14 dni od dnia doręczenia mu produktu stosowne oświadczenie, które zostało przesłane w potwierdzeniu zamówienia, w formie wiadomości email, pocztą tradycyjną lub dołączając do odsyłanego produktu. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłać oświadczenie i produkt przed jego upływem na adres:
    Tomasz Kolber "REBLOK® TK" ul. Bieżanowska 66A, 30-812 Kraków 
  2. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zwracany towar musi być nieużywany, nie montowany, kompletny (ze wszystkimi dostarczonymi elementami, włączając opakowanie) i odpowiednio zabezpieczony do transportu.
    Zakupiony towar należy zwrócić na adres: Tomasz Kolber "REBLOK® TK" ul. Bieżanowska 66A, 30-812 Kraków.
  3. Bezpośrednie koszty zwrotnego dostarczenia towaru w związku ze skorzystaniem z uprawnienia, ponosi Kupujący, chyba że Sklep zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o jego prawie odstąpienia od umowy. 
  4. Koszty przesłania towaru są zwracane przez Sklep, ale jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę (np. "za pobraniem"), sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 
  5. W przypadku odstąpienia Klienta od umowy, Sklep dokona zwrotu ceny produktu po jego pozytywnej weryfikacji (zwracany towar musi być nieużywany, nie montowany, kompletny, ze wszystkimi dostarczonymi elementami, włączając opakowanie i odpowiednio zabezpieczony do transportu) w ciągu 14 dni od daty otrzymania urządzenia wraz z oświadczeniem Konsumenta. Zwrot nastąpi na wskazany przez Konsumenta rachunek bankowy. 
  6. Konsument ma obowiązek zwrócić towar nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że przedsiębiorca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem. 
  7. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy znajduję się na stronie Sklepu (stopka "Zwroty i reklamacje") oraz wysyłany jest w wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia.
  8. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach gdy: 
    - zamówiony przez konsumenta towar został wyprodukowany na indywidualne zamówienie, np. posiada inny kolor niż standardowy (informacja ta jest podawana na karcie produktu) 
    - zamówione urządzenie zostało sprowadzone z zagranicy (import) na życzenie Klienta
    - został dostosowany do indywidualnych potrzeb konsumenta na Jego życzenie np. wykonanie otworu w zlewozmywaku.

 

IX. Gwarancja Producenta

  1. Produkty oferowane w Sklepie objęte są najmniej 24 miesięczną gwarancję producenta.
  2. Reklamacja na podstawie Gwarancji Producenta powinna być przekazana do serwisu według instrukcji zawartej w Karcie Gwarancyjnej lub (w przypadku gdy podstawą do gwarancji jest rachunek zakupu) na stronie internetowej producenta zakupionego towaru. 
  3. Na stronie sklepu w zakładce "Gwarancje i serwis" znajdą Państwo warunki gwarancji sprzedawanych przez Nas urządzeń oraz linki do stron producentów i/lub serwisów centralnych danej marki.

 

X. Prawo Konsumenta do rękojmi

  1. Produkty oferowane w Sklepie objęte są 12 miesięczną odpowiedzialnością sprzedawcy za niezgodność towaru z umową.
  2. Reklamacja na podstawie odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową powinna być przekazana m.in. 
    - wysyłanie wiadomość email na adres e_sklep@reblok.pl
    - listownie na adres Tomasz Kolber "REBLOK® TK" ul. Bieżanowska 66A, 30-812 Kraków
    - dzwoniąc pod numr komórkowy (+48) 608 685 385 
  3.  W reklamacji powinien znaleźć się dokładny opis rodzaju niezgodności, data jej wystąpienia, powinno być określone żądanie Konsumenta, nr zamówienia oraz dane kontaktowe, co ułatwi procedurę reklamacyjną. 
  4. Sklep rozpatruje reklamacje niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji wysłanej przez Klienta. 
  5. W przypadku braku informacji o sposobie rozpatrzenia reklamacji, w terminie określonym w pkt.4, reklamację uznaje się za rozpatrzoną na korzyść Klienta. 
  6. W przypadku uzasadnionej reklamacji, Sprzedawca zaproponuje doprowadzenie produktu do stanu zgodnego z umową, nieodpłatną naprawę lub wymianę produktu na nowy, obniżenie ceny lub istnieje możliwość odstąpienia od umowy. 
  7. Odpowiedź w sprawię reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail, adres korespondencji. 
  8. Sklep wydaje pisemne poświadczenie o zwrocie świadczenia. 
  9. Przykładowy formularz Reklamacyjny dołączany jest do wiadomości e-mail przy zatwierdzeniu zamówienia oraz na stronie sklepu w zakładce "Zwroty i reklamacje".


XI. Pozostałe

  1. Regulamin jest dostępny pod adresem https://sklep.reblok.pl/webpage/regulamin.html
  2. Klient ma możliwość odczytu, ściągnięcia treści regulaminu na swoje Urządzenie oraz dokonania wydruku dokumentu.
  3. Sklep dokona zmiany postanowień Regulaminu z ważnych powodów po uprzednim poinformowaniu Klientów poprzez publikację jednolitego tekstu Regulaminu na łamach Sklepu oraz wysłania jego treści na adres email wskazany przez Klienta. Zmieniony lub zmodyfikowany regulamin ma moc wiążącą, po spełnieniu pozostałych warunków przewidzianych prawem, jedynie dla stosunków prawnych powstałych po wejściu w życie zmian lub modyfikacji.
  4. Zmiany regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Klientów korzystających ze Sklepu przed dniem wejścia w życie zmian.

Regulamin - Tomasz Kolber REBLOK® TK - Kraków dn. 01.01.2017r.

Pobierz regulamin - plik PDF