img608 685 385

LIEBHERR - warunki gwarancji

Sprzęt chłodniczy marki LIEBHERR objęty jest dwuletnim okresem gwarancyjnym.

Wszystkie urzędzenia marki LIEBHERR sprzedawane w Naszym sklepie pochodzą od autoryzowanego importera na terenie Polski - firmy AGED sp. z o.o. , zawsze posiadają numerowaną kartę gwarancyjną i pieczątkę sprzedawcy - firmy REBLOK TK.

Charakteryzujące się utrzymywaniem niezmienionych parametrów pracy przez długie lata, produkty marki LIEBHERR zdobyły miano najlepszych urządzeń chłodniczych na Polskim rynku. Nasi Klienci wysoko cenią ich  niezawodność, energooszczędność i użycie zaawansowanych rozwiązań technologicznych.

Aby zminimalizować prawdopodobieństwo uszkodzenia podczas transportu, urządzenia zawsze wysyłamy na paletach transportowych, niemniej jednak zalecamy sprawdzenie przy dostawie czy opakowanie nie nosi śladów uszkodzeń transportowych (tj. wgniecenia czy dziury w opakowaniu) i wrazie ich wystąpienia należy spisać z kurierem protokół szkody w dniu dostarczenia. Dokument ten jest niezbędny w przypadku reklamacji z tytułu uszkodzenia w transporcie.

przydatny link:

ZNAJDŹ AUTORYZOWANY SERWIS


WARUNKI GWARANCJI

1. Niniejsza gwarancja obowiązuje na terenie Polski i udzielana jest na okres miesięcy od daty zakupu, udokumentowanej dowodem sprzedaży , który powinien zawierać datę zakupu i symbol sprzętu.
2. Ujawnione w tym okresie usterki będą usuwane bezpłatnie przez wymienione w karcie gwarancyjnej zakłady serwisowe w terminie 14 dni roboczych od daty zgłoszenia reklamacji i udostępnienia sprzętu do naprawy lub 30 dni roboczych
w przy padku konieczności dostawy części zamiennych z zagranicy.
3. Przez naprawę gwarancyjną rozumie się wy konane przez zakład serwisowy czynności o charakterze specjalisty cznym, właściwe dla usunięcia usterki objętej gwarancją. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi, do wykonania których użytkownik jest zobowiązany we własnym zakresie oraz na własny koszt ( np. uruchomienie, sprawdzanie działania oraz konserwacja urządzenia). Pojęcie "naprawy" nie obejmuje czynności związanych z instalacją oraz konserwacją sprzętu. Nieuzasadnione wezwanie spowoduje obciążenie użytkownika kosztami dojazdu.
4. Gwarancją nie są objęte:
- uszkodzenia mechaniczne, termiczne, chemiczne i wszystkie inne spowodowane działaniem lub zaniedbaniem
użytkownika lub działaniem siły zewnętrznej (np.: przepięcia w sieci, wyładowania atmosferyczne, używanie niezgodne z instrukcją obsługi).
- uszkodzenia powstałe skutek naturalnego, częściowego lub całkowitego zużycia zgodnie z jego właściwościami;
- uszkodzenia powstałe na skutek przeróbek i zmian konstrukcyjnych dokonanych przez użytkownika;
- okoliczności, za które nie odpowiada producent ani sprzedawca, a w szczególności uszkodzenia na wskutek niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją instalacji, użytkowania lub innych przyczyn leżących po stronie użytkownika lub osób trzecich.
5. Reklamującemu przy sługuje prawo wymiany sprzętu na nowy , jeżeli:
- w okresie gwarancji zakład serwisowy dokona 4 napraw, a sprzęt będzie nadal wykazywał usterki uniemożliwiające użytkowanie go zgodnie z przeznaczeniem.
- zakład serwisowy stwierdzi, że usunięcie wady jest niemożliwe;
- naprawa nie jest wy konana w terminie wymienionym w pkt.2, lub innym terminie uzgodnionym na piśmie z reklamującym.
6. Do przyjęcia reklamacji i wykonania naprawy gwarancyjnej upoważnione są zakłady serwisowe wymienione na odwrocie karty gwarancyjnej.
7. Faktyczną datę wykonania naprawy gwarancyjnej zakład serwisowy poświadcza w karcie gwarancyjnej.
8. Uprawnienia z tytułu udzielanej gwarancji mogą być realizowane wyłącznie po przedstawieniu przez użytkownika ważnej karty gwarancyjnej i dowodu zakupu. Samowolne zmiany wpisów w karcie gwarancyjnej lub dokonywanie napraw we własnym zakresie powodują utratę gwarancji.
9. Korzystający z gwarancji zobowiązany jest do korzystania z usług wymienionego w karcie gwarancyjnej zakładu serwisowego, znajdującego się najbliżej jego miejsca zamieszkania lub siedziby, podrygorem utraty prawa do zwrotu całości lub części kosztów załatwienia reklamacji.
10. Do czyszczenia sprzętu nie wolno używać ostrych, drapiących gąbek, skoncentrowanych środków myjących, ani rozpuszczalników chemicznych.
11. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcy jny nie wy łącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodnością towaru z umową.
Karta gwarancyjna bez wpisanej nazwy sprzętu, typu, modelu, numeru fabrycznego, dokładnej daty sprzedaży oraz czytelnego stempla sklepu i nazwiska sprzedawcy jest nieważna.