img608 685 385

MIELE - Exclusive Care

Urządzenia firmy Miele są zaprojektowane i wykonane z najwyższej jakości materiałów.

Zawsze sprawdzanie oraz testowane na 20 lat użytkowania. Warto wiedzieć, że w ciągu wielu lat użytkowania  urządzeń Miele mają Państwo możliwość korzystania z profesjonalnego programu do konserwacji Miele Exclusive Care. Jest to dadatkowa usługa serwisowa dedykowana urządzeniom Miele prowadzona przez naszych wykwalifikowanych techników. Obejmuje zarówno gruntowne czyszczenie i pielęgnację urządzeń, a także pomiar wydajności urządzeń za pomocą narzędzi diagnostycznych. Specjalnie systemy diagnostyczne zaprojektowane przez firmę Miele, są wykorzystywane do przetestowania urządzenia, a także do przeprowadzenia aktualizacji.

Polecamy również czyszczenie i konserwację specjalnymi produktami do pielęgnacji urządzeń Miele.


W ramach usługi Miele Exclusive Care wykwalifikowany technik zaprogramuje i zaktualizuje
oprogramowanie (jeśli to możliwie), a także udzieli cennych wskazówek oraz porad
dotyczących eksploatacji i obsługi urządzeń, dla zapewnienia im optymalnej wydajności.

przydatne linki:

ZAMÓW WIZYTĘ SERWISANTA MIELE


WARUNKI USŁUGI - Miele Exclusive Care

1. Usługi
1.1 Miele Exclusive Care (w skrócie MEC) to jednorazowa usługa konserwacji urządzeń przeprowadzona przez wykwalifikowanych techników Miele w domu Klienta. Uprawnia do jednorazowej profesjonalnej diagnostyki,
konserwacji i oceny wydajności urządzenia (urządzeń) Miele wymienionego w zamówieniu usługi MEC.
1.2 Wizyta serwisowa obejmuje gruntowne czyszczenie, pielęgnację i konserwację urządzenia, jak również sprawdzenie wydajności za pomocą narzędzi diagnostycznych. Wykonujemy również programowanie oraz aktualizację oprogramowania
(jeśli to możliwe) oraz zapewniamy środki pielęgnacyjne potrzebne do czyszczenia urządzeń w czasie wizyty.
1.3 Termin wykonania usługi zostanie zarezerwowany w dogodnym terminie dla obu stron.
1.4 Jeśli w trakcie wizyty odbywającej się po okresie gwarancji zostaną zdiagnozowane jakiekolwiek nieprawidłowości w pracy urządzenia, za zgodą Klienta zostaną przeprowadzone konieczne naprawy. Koszt niezbędnych części zamiennych i robocizny będzie wówczas rozliczony oddzielnie, zgodnie z obowiązującym cennikiem.
2. Warunki
2.1 Usługa MEC dotyczy urządzeń użytkowanych w warunkach domowych niezależnie od daty zakupu.
2.2 Dostępność usługi MEC zależy od prawidłowej instalacji i obsługi urządzeń zgodnie z instrukcją montażu i eksploatacji załączoną do każdego urządzenia.
2.3 Usługa MEC jest świadczona przez serwis Centralny Miele Sp. z o.o. na terenie Polski.
3. Płatności
3.1 Opłaty za usługę MEC są określone w cenniku załączonym do formularza zgłoszenia zamówienia.
W przypadku zmiany warunków świadczenia usługi MEC obowiązują warunki obowiązujące w chwili zgłoszenia zamówienia usługi. Aktualne warunki świadczenia usługi MEC są zawsze dostępne na stronie www.miele.pl.
3.2 Zapłata za usługę jest wymagana po jej zakończeniu.
3.3 W przypadku niemożności wykonania usługi MEC w umówionym terminie z winy Klienta Miele Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wystawienia rachunku na pełną wartość usługi.
3.4. Po wykonaniu usługi MEC odstąpienie od umowy nie wiąże się ze zwrotem wartości usługi.
3.5. Oferta usługi MEC jest ważna do odwołania.
4. Ograniczenia
4.1 W cenę usługi MEC nie są wliczone:
a) Naprawa urządzenia Miele w przypadku, gdy wada ujawniła się podczas wykonywania usługi MEC,
b) Usługi dodatkowe takie jak naprawy (będą rozliczane oddzielnie, zgodnie z obowiązującym cennikiem),
c) Środki do czyszczenia pralki i zmywarki oraz produkty pielęgnacyjne Miele w nawiązaniu do pkt. 1.2 w celu zastosowania przez Zamawiającego w przyszłości,
d) Naprawa szkód spowodowanych niewłaściwym użytkowaniem (w tym niedotrzymanie należytej staranności przy eksploatacji lub użytkowaniu), zaniedbaniem, wypadkiem lub zużyciem eksploatacyjnym,
e) Czyszczenie i pielęgnacja jeśli urządzenie nie było konserwowane zgodnie z instrukcją obsługi (włączając w to czyszczenie wnętrza urządzeń do gotowania na parze do zabudowy oraz piekarników do zabudowy zintegrowanych z kuchnią mikrofalową),
f) Urządzeń profesjonalnych oraz odkurzaczy i robotów sprzątających Miele oraz urządzeń AGD innych marek.
5. Ochrona danych osobowych
   Dane osobowe będą wykorzystywane wyłącznie w celu wypełnienia zobowiązań dotyczących umowy w pełnej zgodności z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych.
6. Prawo do odstąpienia od umowy
  Macie Państwo prawo do odstąpienia od tej umowy w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Okres odstąpienia upływa po14 dniach od daty złożenia zamówienia. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, należy poinformować nas (Miele Sp. z o.o. ul. Gotarda 9, 02-683 Warszawa, tel.: 22 548 40 00, faks: 22 548 40 10, e-mail: czs@miele.pl) o swojej decyzji odstąpienia od zamówienia w jednoznacznym oświadczeniu (w formie pisemnej lub elektronicznej). Mogą Państwo skorzystać
z załączonego wzoru formularza odstąpienia, ale nie jest to obowiązkowe. Aby dotrzymać okresu odstąpienia jest wystarczające, aby wysłać informację dotyczącą skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy przed tym terminem.
Skutki odstąpienia.
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszelkie płatności otrzymane od Państwa w tym koszty dojazdów (z wyjątkiem kosztów dodatkowych wynikających z wyboru określonego typu dojazdu, innego niż najtańszej
standardowej dostawy oferowanej przez nas), bez zbędnej zwłoki i nie później niż w ciągu 14 dni od dnia poinformowania o swojej decyzji odstąpienia od umowy. Zwrotu dokonamy za pomocą tych samych środków płatności, jakie wykorzystywane były do początkowych transakcji, chyba że uzgodniono inaczej. Jeśli wykonanie zleconych usług zostało
rozpoczęte w czasie okresu karencji, zapłacą Państwo jedynie kwotę, która jest proporcjonalna do wykonanej części wszystkich zleconych prac do momentu złożenia odstąpienia od umowy.

 Pobierz formularz zgłoszenia do Miele Exclusive Care

 Pobierz PDF